Social Media, τα AdWords και SEO

Σχετικά με το Πρόγραμμα

Το διαδίκτυο εξελίσσεται και ταυτόχρονα διαφορές ευκαιρίες για μάρκετινγκ εξελίσσονται μαζί του. Το κάθε άτομο που εργάζεται στην θέση μάρκετινγκ, οι υπεύθυνοι του τμήματος καθώς και οι διευθυντές αναζητούν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους.

Αυτό το διήμερο πρόγραμμα περιλαμβάνει βασικές και προχωρημένες δεξιότητες και γνώσεις, απαραίτητες για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της διαδικτυακής εικόνα τους, μέσω μιας επαγγελματικά φτιαγμένης ιστοσελίδας, μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, με ευπαρουσίαστη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και μια συμφέρουσα στρατηγική.

Χρησιμοποιώντας τα Social Media, τα AdWords και εφαρμόζοντας τις τελευταίες κατευθυντήριες γραμμές SEO
Διάρκεια: 14 Ώρες

Στόχος του Προγράμματος

  • Προσδιορισμός των αδύναμων σημείων σε σύγκριση με τις κατευθυντήριες γραμμές SEO μιας ιστοσελίδας και τα πιθανή ανεπαρκή στοιχεία μιας σελίδας στο Facebook.
  • Nα διακρίνετε τις διαφορές στις καμπάνιες του Google AdWords, ή την
    σύνδεση των διαφημιστικών με τα AdGroups.
  • Γίνετε ενήμεροι για τις τελευταίες κατευθυντήριες γραμμές του Google, με βάση τις αλλαγές που έγιναν στον αλγόριθμο το 2017, προκειμένου να είστε σε θέση να αποκτήσετε τις τελευταίες δεξιότητες στο Optimization.
  • Να εφαρμόσετε τις τελευταίες τάσεις στο Google AdWords, ιδιαίτερα τις εκτεταμένες αλλαγές που κυκλοφόρησαν το 2016.
  • H προώθηση μιας καλής ψηφιακής κουλτούρας μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του οργανισμού και να είστε σε θέση να διδάξετε την υπόλοιπη ομάδα μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή εικόνα.
  • Συμβολή στην επίτευξη των στόχων του οργανισμού για την αύξηση των εσόδων μέσω ψηφιακών μέσων, όπως οι μηχανές αναζήτησης, τα κοινωνικά δίκτυα, και το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Γιατί να παρακολουθήσετέ αυτή την εκπαίδευση

  • Λόγω των συνεχών αλλαγών στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι επαγγελματίες απαιτούνται να συμβαδίζουν με τις τάσεις, τις καλές πρακτικές και τις νέες κατευθυντήριες γραμμές σε κάθε πτυχή της εργασίας τους. Αυτό περιλαμβάνει να συμβαδίσετε με τις πρόσφατες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την γιγαντιαία μηχανή αναζήτησης Google, η οποία επηρεάζει την οργανική κατάταξη των ιστοσελίδων σε όλο τον κόσμο και τον νέο τρόπο που λειτουργεί το κοινωνικό δίκτυο Facebook και ιδιαίτερα πώς πρέπει να προσαρμοστείτε στη νέα πλατφόρμα διαφημίσεων.
  • Η εξέγερση της πλατφόρμας Google AdWords είναι για πολλούς ο πιο εύκολος τρόπος για να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Έχει απλοποιηθεί και έχει γίνει πολύ πιο
    φιλική προς τον χρήστη και ταυτόχρονα ένα ζωτικό εργαλείο για την ομάδα μάρκετινγκ. Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να συμβαδίσετε με την πλατφόρμα και τις αλλαγές που έχουν εφαρμόσει.

Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για οποίο ενδιαφέρεται να

  • Κατανοήσει πώς δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης και πώς η ιστοσελίδα σας μπορεί να καταταχθεί σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Βελτιώσει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ψηφιακή εποχή μας στο μάρκετινγκ.
  • Μάθει τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της Google για White Hat SEO
  • Ενημερωθεί για τις νέες τάσεις των κοινωνικών δικτύων.
  • Βελτιώσει ή να δημιουργήσει νέες διαφημίσεις στην πλατφόρμα Google AdWords.
  • Κατανοήσει πώς να διατηρεί μια ασφαλές, σταθερή και χωρίς κινδύνους στρατηγική χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ

Κατάλληλο για:

  • Προσωπικό ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Διευθυντές μάρκετινγκ
  • Διευθυντές επιχειρήσεων
  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
  • Πώς να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε μια εκπαίδευση

    Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσει το προσωπικό σας μια από τις εκπαιδεύσεις οι οποίες διοργανώνονται από τον οργανισμό μας, παρακαλούμε όπως δείτε την λίστα των εκπαιδεύσεων μας.

    Εάν επιθυμείτε να διοργανώσετε μια εκπαίδευση για το προσωπικό σας, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 24 02 33 33.
    No Events

    Επαλήθευση