Αποτελεσματική Επικοινωνία για Εξυπηρέτηση Πελατών

Σχετικά με το Πρόγραμμα

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα σημαντικό μέρος της κάθε επιχείρησης. Η γλώσσα του σώματος είναι ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεσή σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση όλων των ειδών ανάγκες των πελατών. Η γλώσσα του σώματος η οποία χρησιμοποιείται στην εξυπηρέτηση των πελατών θα πρέπει να σέβεται τον πελάτη. Ο πελάτης θα πρέπει να δοθεί μια προσωπικά προσαρμοσμένη εξυπηρέτηση και να αντιμετωπίζεται ως πολύ σημαντικό πρόσωπο.

Είναι σημαντικό να παρέχεται εκπαίδευση στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών για να βελτιωθεί. Σε αυτή την εκπαίδευση, μπορείτε να μάθετε πώς να ερμηνεύσετε τη γλώσσα του σώματος των ανθρώπων γύρω σας, ενώ τελειοποιώντας τη δική σας μη λεκτική επικοινωνία.

Διάρκεια: 7 Ώρες

Στόχος του Προγράμματος

  • Μάθετε την τέχνη της αποτελεσματικής επικοινωνίας μέσω της κατάλληλης γλώσσας του σώματος
  • Μάθετε πώς να χειριστείτε επιθετικούς ή μη ικανοποιημένους πελάτες ενώ εξακολουθείτε να διατηρείτε επαγγελματικότητα
  • Μάθετε να επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά και να δημιουργείτε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης προς τους πελάτες
  • Μάθετε να χρησιμοποιείτε μη λεκτικές χειρονομίες αποτελεσματικά

Γιατί να παρακολουθήσετέ αυτή την εκπαίδευση

  • Θέλετε να κάνετε τους πελάτες να νιώθουν άνετα χρησιμοποιώντας τη σωστή προσέγγιση;
  • Θέλετε να γνωρίζετε ακριβώς τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του πελάτη σας;
  • Θα θέλατε να προβάλετε μια επαγγελματική προσωπικότητα σε νέους πελάτες και να προσφέρετε καλή εξυπηρέτηση των πελατών;
  • Θέλετε να δείξετε στους πελάτες σας ότι έχετε τις λύσεις στα προβλήματά τους και να δημιουργήσετε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης;

Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για οποίο ενδιαφέρεται να

  • Να αναπτύξει μια επαγγελματική και φιλόξενη προσωπικότητα όταν συναντήσει νέους πελάτες
  • Να εντοπίσει και να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη και να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προσδοκίες τους
  • Να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται άνετα και να προσαρμόσει την προσέγγισή, ανάλογα με την κατάσταση
  • Να στους πελάτες το κατάλληλο ενδιαφέρον έτσι ώστε να συστήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε άλλους

Κατάλληλο για:

  • Προσωπικό Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Διαχείριση Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Προσωπικό ξενοδοχείων
  • Προσωπικό εστιατορίων
  • Πώς να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε μια εκπαίδευση

    Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσει το προσωπικό σας μια από τις εκπαιδεύσεις οι οποίες διοργανώνονται από τον οργανισμό μας, παρακαλούμε όπως δείτε την λίστα των εκπαιδεύσεων μας.

    Εάν επιθυμείτε να διοργανώσετε μια εκπαίδευση για το προσωπικό σας, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 24 02 33 33.
    No Events

    Αποτελεσματική Επικοινωνία για Εξυπηρέτηση Πελατών

     

    Επαλήθευση