Εξυπηρέτηση Πελατών

Σχετικά με το Πρόγραμμα

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται στους υπάλληλους που έχουν επαφή με πελάτες και συμβάλει σημαντικά στην διαφοροποίηση αυτών και της εταιρείας τους όσο αφορά στην καλή και επαγγελματική εξυπηρέτηση των πελατών τους. Στο πρόγραμμα διδάσκονται πρακτικές εφαρμογές για την καλύτερη αντιμετώπιση των παραπόνων και την ικανοποίηση των πελατών. Η προσπάθεια αυτή πηγάζει από την πραγματική ανάγκη για εκπαίδευση σε στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών που θα ενδυναμώσουν το ολικό προϊόν της εταιρείας.

Διάρκεια: 7 Ώρες

Στόχος του Προγράμματος

  • Να αντιληφθούν την σημασία που έχει η ορθή εξυπηρέτηση του πελάτη για την ορθή λειτουργία της εταιρείας
  • Να αναπτύξουν θετική συμπεριφορά προς τους πελάτες και τους συναδέλφους τους
  • Να αναπτύξουν πελατοκεντρική εταιρεία με γνώμονα την ικανοποίηση πελατών η οποία πηγάζει μέσα από την ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Να βελτιώσουν την τέχνη της επικοινωνίας
  • Να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε περιπτώσεις παραπόνων από πελάτες

Γιατί να παρακολουθήσετέ αυτή την εκπαίδευση

Αυτή η εκπαίδευση είναι ιδανική για επαγγελματίες που επιθυμούν να μάθουν πώς να εφαρμόσουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στον οργανισμό τους. Αυτή η εκπαίδευση θα είναι επίσης ενδιαφέρον για προσωπικό λιανικής πώλησης, υπάλληλους ξενοδοχείων και δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι θέλουν να γίνουν πιο ικανοί στην παροχή φιλικής και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.

Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για οποίο ενδιαφέρεται να

  • Μάθει τα βασικά για εξυπηρέτηση πελατών
  • Μάθει πώς να επικοινωνεί σωστά με τον πελάτη
  • Καθορίζει στόχους εξυπηρέτησης πελατών
  • Μάθει πώς να διαχειριστεί τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
  • Μάθει κατάλληλο χειρισμό για παράπονα πελατών

Κατάλληλο για:

  • Εποπτικές αρχές
  • Υπευθύνους Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Σύμβουλους σχέσεις Πελατών
  • Διευθυντές ξενοδοχείων
  • Διευθυντές πωλήσεων
  • Πώς να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε μια εκπαίδευση

    Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσει το προσωπικό σας μια από τις εκπαιδεύσεις οι οποίες διοργανώνονται από τον οργανισμό μας, παρακαλούμε όπως δείτε την λίστα των εκπαιδεύσεων μας.

    Εάν επιθυμείτε να διοργανώσετε μια εκπαίδευση για το προσωπικό σας, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 24 02 33 33.
    No Events

    Business Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός (NLP)

     

    Επαλήθευση